STEKO NUTOLĘS KLIENTAS: nuotoliniam kompiuterių valdymui

Pristatome  programą STEKO NUTOLĘS KLIENTAS.

Ji buvo pripažinta „Geriausiu ITTE lietuvišku produktu“ asociacijos „Infobalt“ organizuotame konkurse.

Programa leidžia valdyti nutolusį kompiuterį ir vesti darbo su juo laiko apskaitą.

Ji skirta perimti bet kurioje pasaulio vietoje esančio kliento nutolusio kompiuterio ekrano, klaviatūros bei pelės valdymą.

Susijungimas įvykdomas akimirksniu, vieno mygtuko paspaudimu, nežinant kompiuterių IP adresų arba net jiems esant už ugniasienių.

Vartotojų laiko apskaita skirta kaupti duomenis apie susijungimo laiką bei pateikti išsamias ataskaitas internete.

Programoje yra įdiegta vartotojų autorizacijos sistema. Ji leidžia nuotoliniu būdu susijungti tik registruotiems vartotojams. Visi programos vartotojai registruojami internetinėje sąsajoje.

Programos NUTOLĘS KLIENTAS valdymas paprastas. Asmuo, norintis teikti klientams aptarnavimo paslaugas (t.y. konsultantas), savo internetinėje sąskaitoje registruoja vartotojus (klientus), kurių kompiuterius norės valdyti.

STEKO klientas, pageidaujantis naudotis nuotolinio valdymo sistema, turi parsisiųsti  šią programą. Norėdamas gauti aptarnavimo internetu paslaugą, jis turi aktyvuoti progamą, įvesti savo vartotojo vardą bei slaptažodį. Teisingai įvedus šiuos duomenis, jis akimirksniu bus sujungtas su savo konsultantu, nesvarbu kurioje pasaulio vietoje būtų konsultantas arba klientas. Susijungimo metu konsultantas pilnai perims kliento kompiuterio valdymą, o duomenys apie susijungimą bus kaupiami internete asmeninėse konsultanto ir kliento sąskaitose.

Programos STEKO NUTOLĘS KLIENTAS ypatumai:

  • lengvai valdoma ir ypač lengvai įdiegiama;
  • saugi:
    • veikia vartotojų autorizacijos sistema panaudojant md5 kodavimą;
  • informatyvi:
    • susijungimai ir duomenys apie klientus bei konsultantus saugomi ir yra prieinami internete atskirose kiekvieno vartotojo sąskaitose;
    • ataskaitų mechanizmas leidžia sistemos administratoriams efektyviai stebėti sistemos apkrovimą bei analizuoti sukauptus duomenis: jie pateikiami vaizdžiomis diagramomis;
  • lanksti:
    • tuo pačiu metu vienas konsultantas gali aptarnauti neribotą skaičių klientų;
    • programa gali sėkmingai veikti ne tik internete, bet ir vietiniame tinkle. Pastaruoju atveju gali būti nustatyta aukščiausia susijungimo ryšio kokybė: susidaro įspūdis, jog dirbama ne su kliento, bet su savo kompiuteriu;
  • patogi naudotis:
    • klientas gali gauti konsultaciją, būdamas bet kurioje pasaulio vietoje: programa gali prisijungti prie kliento kompiuterio, nežinodama jo IP adreso ir apeidama galimas ugniasienes;
    • konsultantas turi galimybę keisti susijungimo ryšio kokybę: tai labai naudinga, jei interneto ryšys lėtas;
    • kliento patogumui programa gali saugiai įsiminti vartotojo vardą ir slaptažodį: tai supaprastina ir pagreitina pakartotiną susijungimą;
  • aktyvuojama tik klientui pageidaujant:
    • konsultantas, aptarnaujantis klientą, pats negali prisijungti prie kliento kompiuterio jam nepageidaujant (tik klientas inicijuoja susijungimą su konsultantu);
    • klientas gali pats pasirinkti, koks konsultantas jį turėtų aptarnauti: tai gali būti nebūtinai iš anksto paskirtas asmuo;
  • ir daug kitų…

Susidomėjote? Susisiekite su mumis!