STEKAS atliko klientų nuomonės tyrimą

2017 m. UAB „STEKAS“ atliko išsamų klientų nuomonės tyrimą. Vertiname kiekvieną savo klientą ir siekiame sužinoti, kaip klientai vertina STEKO programas, paslaugas bei aptarnavimo kokybę.

Vienas iš svarbiausių STEKO veiklos prioritetų – aukšta klientų aptarnavimo kokybė bei ilgalaikis klientų lojalumas įmonei. Tyrimo metu buvo siekiama šių tikslų:

  • nustatyti, kaip klientai vertina STEKO programas ir jų aptarnavimą bei priežiūrą per pastaruosius keletą metų;
  • identifikuoti problemas ir trūkumus bei numatyti priemones jiems pašalinti.

Džiugu, kad tyrimo rezultatai parodė, jog 93 proc. visų apklaustųjų klientų puikiai vertina STEKO produktus ir 83 proc. klientų yra labai patenkinti aptarnavimu.

Vykdant apklausą, klientai pateikė vertingų įžvalgų, poreikių bei pasiūlymų, kurie buvo išanalizuoti bei aptarti kartu su darbuotojais. Klientų nuomonės tyrimo rezultatai padės formuoti „Steko“ tolimesnės veiklos strategiją, siekiant tęsti aukštos klientų aptarnavimo kultūros bei programų kokybės užikrinimo strategiją.

Plačiau su tyrimo rezultatais galite susipažinti šioje apžvalgoje.