Jei turite priskirtą konsultantą, galite konsultuotis ne tik telefonu, el. paštu, bet ir naudotis nuotolinio valdymo programa STEKO NUTOLĘS KLIENTAS. Ji leidžia konsultantui matyti, valdyti Jūsų kompiuterį, tarsi jis būtų konsultanto darbo vietoje. Papildomai galima matyti visų konsultacijų istoriją: datą, laiką bei trukmę. Plačiau apie programos galimybes galite paskaityti
čia.Konsultuotis nuotoliniu būdu labai paprasta: Jums tereikia iškviesti (aktyvinti) programą NUTOLĘS KLIENTAS tuomet, kai norėsite, kad Jūsų kompiuteris būtų valdomas iš kito nutolusio kompiuterio.
Atlikte šiuos veiksmus:
- Parsisiųskite programą STEKO NUTOLĘS KLIENTAS į savo kompiuterį.
- Programoje veikia naudotojų atpažinimo sistema, nuotoliniu būdu jungtis gali tik registruoti vartotojai.
TODĖL: pasiteiraukite konsultanto, koks yra Jūsų prisijungimo prie programos vardas ir slaptažodis arba susisiekite su STEKO darbuotojais. - Aktyvuokite (iškvieskite) programą, įveskite savo naudotojo vardą ir slaptažodį.
- Teisingai įvedus prisijungimo duomenis, Jūsų kompiuteris akimirksniu taps matomas Jus aptarnaujančio konsultanto kompiuteryje.
! Jūsų kompiutero ekranas, pelė, klaviatūra bus valdomi iš nutolusio kompiuterio, nesvarbu, kurioje pasaulio vietoje būtumėte! - Duomenys apie susijungimo laiką bus kaupiami ir matomi Jūsų ir valdžiusio Jūsų kompiuterį asmens internetinėse paskyrose.
Iškilus klausimams ar neaiškumams, nedelsiant kreipkitės į konsultantą ar tiesiogiai į STEKO biurą.
Atsakymai pateikiami el. paštu, telefonu arba tiesiogiai. Klientui iškilusios problemos sprendžiamos kaip galima greičiau, laikantis aptarnavimo sutartyse numatytų terminų.